SKRIVET: 2009-05-13, kl 17:58:00 | PUBLICERAT I: Allmänt

onsdag 13maj

hejhej, igen skola idag, alla hade nationellt prov i matte men jag har ju inte matte så jag var hemma.
vakna klockan 13:30 :o sov lite länge, men de va skönt det också.
gick in och duscha oså, sen gick jag ner till café paus och träffa Carro och emma.
sen gick vi till ungdomsmottagningen oså.

hem och laga mat och nu sitter man här, trött och uttråkad.
sitter och smsar med min pojk som blir kvar på sjukhuset inatt :(
hoppas de blir bra snart!

vad ska man göra då, får se om emma hör av sig sen också..

Imorn åker klassen till örebro men jag stannar hemma, pga olika orsaker.
snart är de lördag, och då ska jenny köra fin bill.. V90 :D
hehe. de ska bli kul..

annars då. de är väll helt okej med mig oså..
men tycker vissa folk kan bete sig lite bättre än va dom gör iaf..
uch, att man ens slänger ur sig nått sånt.. de gör mig så arg :@


Anonym

Haha, DIN pojk!? :O Isf allas pojk..:P du ska ju inte tro att du är den enda.......


Du vet vem.

Folks dröm, Jennys verklighet :)


Emma

Mogen kommentar: Haha, DIN pojk!? :O Isf allas pojk..:P du ska ju inte tro att du är den enda....... Så patetisk att du inte ens kan stå för vem du är.


JennyHelen.

det måste verkligen sticka i dina ögon att se Ronny lycklig igen. Att jag kan göra honom lyckligare än er andra, det kan ju ändå inte jag rå för;)Alla andras? då kan ju du som vet så mycke och tydligen går med på att dela honom med andra säga vem du och dom andra är?;)Bara för han pratar med tjejer behöver väl ändå inte betyda att han håller på med dom, inte i min värld.


Anonym

Då tycker jag du kan fråga honom om blandanatt bellis

om du nu tror att han inte hållt på med några andra på senare tid, fast å andra sidan kanske inte hångel räknas?


JennyHelen.

att man kan ha så jävla kul med att sitta och skriva anonyma kommentarer hela tiden, och inte stå för vem man är, är ju också coolt.


Emma

Om du har nått att komma med kan du ju tala om namn och telefon nr så du kan säga de du vill säga isf. Annars tas du nog bara som en svartsjuk idiot som är ute efter att förstöra. Och vadå fråga honom om bland annat bellis? herre gud va blir de.



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

NAMN Spara info?

E-POST (publiceras ej)

URL

Kommentar: