SKRIVET: 2009-06-06, kl 11:37:02 | PUBLICERAT I: Allmänt

6:e Juni.

dålig uppdatering, i know!
men vafan min dator är ju paj :/

vad har man gjort under veckan ?
hmm, tisdags va jag med sara och jobba.

Onsdag, va de skola som gällde.. hehe!
efter de på stan och fika med emma, och så träffa jag ronny:)
kommer inte ihåg va ja gjorde mer den dagen.

torsdag, ingen skola. Jag och emil åkte över till örebro och hälsa på Ronny :)
hihi, han fick även åka hem då :) då vi tog med honom, hehe.
kul att träffa honom.
va med emil och ronny hela den dagen, så sjukt bra dag!

Fredag, cykelnsdag.. haha!
aa, skola för min del.. roligt,
sluta runt ett, åkte och hämta ida, köpte ny piercing, och sen handla lite :)
träffa ronny också, sen hem och laga mat & sen i med färg i håret.
och när jag va som snyggast, så knakcar de på dörrn :o
Ronny & halle kommer och våldgästar mig, haha..
haha, OM dom tog kort på mig med färg i håret o allt. haha

men men, sen blev det fix. sen hämta ida :)
och sen tog vi niclas racer golf och gled i den.. hehe

lite senare på kvällen, åkte ronny & halle med mig och ida och vi åkte upp till donken o käka..
sen körde ida och ja lite folk.. hehe

stod på stan och prata med folk, sen körde jag hem ida o niclas o racern till ida. så va ronny snäll och hämta mig och körde mig till min bil.. tack :)

sen åkte jag hem , messa med pluttis. men somna :$


men men, nu har jag iaf uppdatera..

slänger in några bilder från igår med :P












Bäcka

Har för mig ja såg dig när ja gick mot Maxi fredags.?

i en grå volvo.? :D


jennyhelen

svar till bäcka. Japp det gjorde du :)



PUBLICERAT: 2009-06-07, 11:38:32 | URL: http://jennyhelen.blogg.se/

KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

NAMN Spara info?

E-POST (publiceras ej)

URL

Kommentar: