SKRIVET: 2009-06-30, kl 06:48:48 | PUBLICERAT I: Allmänt

30:e Juni.

Godmorgon, klockan är nu kvart i sju och jag har varit vaken i ungefär en timme..
min ögon är trötta somfan, men lika bra att va vaken.
Ska ta mig en dusch strax, sen iväg till maxi och handla lite gott som jag kan ta med ut till skärgårn =)

Gjorde man igår då, klockan halv 5 börja bilfärden ner mot svanskog.
va väll tillbaka i stan runt 9, jobbigt att köra så långt i denna värme.
men de var det ju värt :)

Åkte bort till Emil & Janina och sa hej till dom.
sen hämta jag Ida, åkte till maxi och köpte hårfärg och blondera hennes utväxt.
sen hem och sov , försökte iaf.
lyckades väll tillslut men har fan knappt sovit inatt:(

Nej klockan börjar närma sig 7 nu, ducsha sen upp till maxi.
vid 10 elr nått drar jag ut till skärgårn med ida & niclas om han ska med.
Får se om man får snygg besök på bryggan.. hahah=)

Just de, imorn får jag sms på mobilen igen :)  good!

byebye.



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

NAMN Spara info?

E-POST (publiceras ej)

URL

Kommentar: