SKRIVET: 2009-06-29, kl 09:47:45 | PUBLICERAT I: Allmänt

29:e Juni.

Godmorgon, dagen börja med att klockan ringde 09:00, klev upp och in i duschen.
Slängde in en tvätt maskin och nu blir det iväg till karlskoga med madde lite fort:)
sen ska jag upp till maxi och handla lite.
Sen blir det ut i skärgårn med Ida & Niclas, efter de så får jag åka ut till strand för Ida ska jobba halv 3 :(



annars vet jag inte vad det blir mer idag, Jo Emma & jag ska ju fan ses ikväll :)  hehe.
Får se vad vi hittar på :)

Men nu ska jag göra klart det sista..


Vi va vänner, vi prata om allt, va va som systrar..
Men vad är det mellan oss nu, vi pratar ju inte längre ? :(
vad är det som har hänt ?
Saknar dig & du vet nog om det också.



Jag är så stolt över mig själv för att jag orkat.
är så glad att jag har dom vännerna jag har, ärliga är dom också.
visst att jag mådde skit, kunde inte äta mat i vissa tillfällen, inte sova på nätterna, gick ner i vikt.
men jag är stark jag klarar de här.
har världens bästa mamma! <3



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

NAMN Spara info?

E-POST (publiceras ej)

URL

Kommentar: