SKRIVET: 2009-06-22, kl 11:10:13 | PUBLICERAT I: Allmänt

22:e Juni.

vakna klockan 10, ska in och duscha oså nu.
Sen blir de sjukhuset och få massage, sen ner till polisen och ta pass :p
& sen möte på skolan. BORING!

Sen ska jag träffa Emmababe, vi ska nog gå ut i skärgårn :) duktiga!
sen ser de ut som att de är jobba som gäller idag.. inge kul när de är fint väder.
men men gött när lönen kommer =)

Nu ska ja duscha osånt, skriver väll mer ikväll elr imorn..
Hejdå !




detta kommer bita bäst.

aa, Idag då.
har hunnit med endel saker =)
först var det sjukhuset som stod på schemat, fick massage.
riktigt skönt!

Sen stan med mamma, hihi.
Sen hem en snabbis & sen iväg på mötet på skolan.
usch!
Jag vill verkligen inte, den sista tiden i skolan har vart hård.
har inte orkat gått dit, har varit så jävla mycket.
så nu sägs de att jag måste gå om ett år till  :'(

Sen körde jag ut mamma till strand, åkte och panta lite burkar.
sen tanka pärlan & hem och laga mat =)

sen åkte jag ut till första bryggan i skärgårn, och mötte emma.
ställde bilen där och gick ut i skärgårn & tillbaka. så jävla duktiga =)

Sen blev de hämta mamma, och sen käka mat.
Körde hem Emma, och sen hem till världens bästa mamma!
ska snart ner och sola med Mamma =)

Sen ut  i skärgårn där ida & folk grillar.. hehe !


Du tjata på mig att jag skulle åka med i lördags, du kom ut och skulle lyfta in mig i bilen.
du säger till mig att vi inte ska göra nått utan bara vara vänner, men ändå är det du som ska på o pussa mig.
Du kolla mig i ögonen & sa till mig att du tycker om mig senast i lördags.
Det gjorde mig glad, du säger att det kommer bli du & jag när allt är över med dig.
Det är då jag känner mig som lyckligast, men hur kommer de här sluta igentligen ??
är det ett dubbel spel du kör lr vad är det frågan om.
Vi ska bara vara vänner just nu säger du, men ändå får jag höra att vi ändå är "lite mer" än vänner.
Det är tusen tankar som snurrar i mitt huvud ska du veta.

Men de är som alla säger, de man inte kan få vill man ha.
men nångång kommer de ha ett slut på allt detta, frågan är hur?
lyckligt elr sårad ?





Du vet vem;)

Va roligt att träffa dig idag snygging. En sån fin tjej som du ska inte behöva ha kärleks bekymmer. Skit i den där grabben. Finns många andra och bättre som skulle göra allt för att få en sån underbar tjej. (host host jag med såklart) ;)

Puss på dig sötis


Jenny.

kul o se dig med :) va inte igår.

Ja det är som folk vill ha mig, bara de att dom tänker inte på hur go & snäll jag är.. puss!


Fresh Design

Behöver du ny design till din blogg? Ta gärna en minut till att titta in på våran blogg och se vad vi kan erbjuda! Vi designar även efter dina önskemål!



PUBLICERAT: 2009-06-23, 00:03:39 | URL: http://freshdesign.blogg.se/
Kikki ( en som vill dig väl)

Ett litet råd! Glöm honom, han kör dubbelspel om inte tom trippelspel...Han är egentligen jättesnäll men inte när det handlar om känslor och du är säkert en jättegullig och snäll tjej men du kommer bara bli mer sårad än du redan blivit :( Han har inga planer på att starta något seriöst med dig, varken nu eller senare tyvärr så du går och hoppas i onödan.Han är jätteduktig på att charma tjejer och säga saker som gör att man smälter men han är allt annat än seriös med det han säger och du är inte den ända han säger dessa saker till! Så lyssna på rådet och glöm honom, ni kommer aldrig bli ett par :( Det kommer bara sluta med att du står med ett trasigt hjärta! Sköt om dig och ha en underbara sommar.



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

NAMN Spara info?

E-POST (publiceras ej)

URL

Kommentar: