SKRIVET: 2009-06-20, kl 14:33:32 | PUBLICERAT I: Allmänt

20:e Juni

fredag igår, jag coh mamma kolla på film :)
The hills have eyes, satan va läskig:p

Sen vid halv tolv åkte jag och hämta Klara =)
så vi va ute, körde folk , hämta folk. körde som tokar :) haha!
vid 3 åkte vi hem till klara och stekte oss hamburgare, mums:D
sen ut igen, hemligt uppdrag :p  hahaha.
kom hem runt 7 tror jag, skulle se på Twilight men orka inte (a)
somna runt 8 :) och vakna vid halv 1 elr nått. har lega med Ipoden i hela natten så skönt :)

aa, vad ska man göra idag då ? 
hmm vet inte än. får se:)

Inga jävla sms har jag kvar på mobilen heller, men de fixar jag snart:p


Det är ju jävligt märkligt att folk inte komenterar sina anonyma kommenterar när jag INTE skriver nått om ronny?!
vad är problemet?




KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

NAMN Spara info?

E-POST (publiceras ej)

URL

Kommentar: