SKRIVET: 2009-06-02, kl 00:59:30 | PUBLICERAT I: Allmänt

1 Juni.

riktigt dålig på att uppdatera. haha..
vad har man gjort de sista dagarna, Min helg har ju vart bäst iaf.
så jäkla mycket härja va de=)
blev stoppad av MC-Polisen 2 ggr på samma kväll. duktigt de:)
men klara mig, va dock sjuuuukt nervös med anders & sara's bil.
men de gick ju bra :)

haha.

aja nog om de, idag har jag vart hos emma's pappa och sola, sen ut i skärgårn och sola.. skönt!
köpte 2par nya skor idag med, men fick lämna tillbaka ett par.. :(
sen blev det karlstad med Anders, Sara & purr.
köpte en tunika, ett linne och ett par skor :)  hehe.

mamma blev tok kär i mitt linne, så ja ska över till karlstad igen nån dag och köpa ett sånt till henne, sen byta storlek på min tunika.. den va förstor i S .. :O  Har jag gått ner i vikt?
va en som sa till mig idag att jag hade bleve jätte smal.. Mamma & emma säger också de så de kanske är så.. GOOD!

men men nog om de, nu ska ja lägga mig :)
hoppas på sol imorn! (H) :D



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

NAMN Spara info?

E-POST (publiceras ej)

URL

Kommentar: