SKRIVET: 2009-07-06, kl 13:25:15 | PUBLICERAT I: Allmänt

6:e Juli.

Hejsan, vad ska man skriva..
Jag ska snart gå in i duschen och göra mig iordning.
Senare ska jag träffa Janina också.
får se vad vi hittar på.



idag är det 8:a månader jag krocka med min 740 :/



Nej nu ska jag dra. skriver mer senare..
Puss Jenny.



fyfan va seg dag, klockan är fan 6 och jag har inte gjort ett jävla skit idag .. :/
skulle ha träffat janina, men hon hade mycket att göra så vi ska ses imorn ist.
va ska jag göra idag då ? 
är sjuukt rastlös:(

Haha, har lämna in min mobil på lagning nu också så nu har jag en gammal samsung som tar 100år för att skriva ett sms för den är så seg. hah.
hoppas på att jag får tillbaka min snart:D

har nyss hängt upp tvätt, vad ska jag göra nu då?
får se vad det blir.



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

NAMN Spara info?

E-POST (publiceras ej)

URL

Kommentar: