SKRIVET: 2009-07-05, kl 14:56:36 | PUBLICERAT I: Allmänt

5:e Juli.

Hejsan, tänkte dra lite om gårdagen.. :)

Vakna runt 6 , fixa lite. Runt 7 ringde emma :)
gjorde klart de sista och åkte och hämta henne runt halv 8.
ner till statiol, och ringde till thom han låg och sov :O
Panik!
fick åka och hämta Dante & Jonas, körde dom till bjb och tillslut fick vi liv i thom :)
dom in till stan och hämta nästa, vet inte va han heter:p

sen mot Skara, kom ibäg en timme senare än vi skulle.
och inte nog med de att vi va sena, dom fick punka på vägen ner:p
bara stanna och byta däck de.

sen iväg igen, tillslut framme :)
härja somfan i vattnet, skoj:)
Sen drog vi och skulle åka lite saker, åkte den nya som heter Tranan.
ooh fyfan va rädd ja va men ändå va de kul :p
satt bakom emma och höll om henne, haha :D

Sen va det tvungen att bli hemfärd för att en inte ville vara kvar, tråkigt nog:(
men men.

vi åkte hemåt, när ja kom hem blev det duscha otroligt skönt:)
Sen ringde thom så vi tjata en stund.

iväg och hämta emma och ner till pizza house och käka natcho :)
sen blev det åka på stan, tjata med thom och jonas ett tag..
Kom hem runt halv 3 tror jag.



Idag då, vakna runt 2 :) skönt att sova ut.
gick upp halv 3, nu väntar jag på duschen så jag kan göra mig klar.
Jimmy & Jag ska till pappa idag för han fyllde år i fredags.
sen får vi se vad det blir..


Ange

Jag ska ju oxå med :o



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

NAMN Spara info?

E-POST (publiceras ej)

URL

Kommentar: