SKRIVET: 2009-07-03, kl 11:14:59 | PUBLICERAT I: Allmänt

3:e Juli.

GRATTIS PAPPA!

Vakna runt kvart över tio, klev upp till datorn..
sitter här än & smsar med the boy idag med ;p
haha, det är fränt att de inte har kommit ut nått än :)
menmen..

Ska snart göra mig iordning.
Sen ska jag ner till stan och se om jag hittar nån bikini tills imorn :)
imorn blir det skara sommarland :D:D
Med Emma, och 3 boy's nämner inga namn ;D

det ska bli svin kul iaf.
åker från stan 8a imorn bitti, och kommer väll hem runt 8a på kvällen :D

igår då..
Emma och jag låg ute i skärgårn, the boy kom förbi en sväng.
Sen kom sonny också..
Sen blev det hem en snabbis, sen donken med emma & sonny.
Sen ut till emma´s pappa och byte däck på sonny's bil.
Sen iväg och tanka min pärla, sen upp till emma & sonny.
emma och jag tog oss en promenad ut till picasso och sonny & pösen låg vid leksaks båten.

påvägen när emma och jag går utåt, ligger 3killar på gräset, och ena glor som en tok.
så säger jag högt, tur att det är gratis och glo.
påvägen tillbaka, står dom 3 killarna och kastar frispee  (stavningen)
och en av killarna kommer bakom mig och emma och skriker vänta, stanna..
jag blev fan skit rädd, men vi stanna..
killen kommer skit nära mig, kollar mig rakt i ögonen.
och säger...
Du är det vackraste jag har sett, du är verkligen de.
jag bara, haha öh tack..

Sen blev det ett varv på stan, sen hem till mamma:)
sen upp till maxi.
Sen hem.

Smsa med en gamal vän igår, gud va cute.


elin

Får jag gissa vilka dom 3 boysen är?! ;)

Dante, Thom & Jonas kanske?? :)


Anonym

är emma aldrig hemma med sitt barn eller?


jenny

vadå är emma aldrig hemma med sitt barn?!

vafan hon är den som har henne mest?!

och varför är du anonym ?:S


Pia

Anonym och stör sig på att Emma aldrig är hemma med sitt barn, va fan man behöver väll inte sitta hemma på för man fått barn, barn kan man faktiskt ta med sig ut i det fria.


Emma

anonym, kan du inte stå för och säga vem du är elr komma till mig personligen om du har funderingar? kan ändå kolla ip adressen men du kanske kan va såpass ärlig så ja slipper de. ska inte ens behöva förklara mig men hon har faktiskt en pappa oxå. som dessutom jobbar hela dagarna så de vore konstigt om ja inte hade henne. och är ja ifrån henne så är de någon timme bara. annars är hon med mig varje steg jag tar. Så du vet.. Och ska man bara va hemma för man har barn elr? Då kan ju folk sluta tillverka barnvagnar osv. Tycker de är helt sjukt att folk ska anmärka på hur folk gör och sköter sina barn. Sköt ditt eget istället och lär dig stå för vem du är. för i mina ögon är du just nu en stor NOLLA.


Anonym

ursäkta det var bara en fråga, tänkte bara eftersom du är ute varje helg hela nätterna typ.. och åker på grejer..


elin

Ta inte åt dig Emma, barnen mår inte sämre av att vara med sin pappa än sin mamma.. Snarare så är de nyttigt för dom att också få lite egen tid att bygga upp en relation till varandra!



PUBLICERAT: 2009-07-06, 21:02:48 | URL: http://pumanan.blogg.se/
Jenny.

Emma lyssna på elin, och den som säger att emma är ute varje helg kan ju börja fundera på vad den just precis sa, emma är inte alls ute varje helg.



PUBLICERAT: 2009-07-07, 00:10:00 | URL: http://jennyhelen.blogg.se/
Emma

Hehe ute varje helg och hela nätterna? För de först vem är du? och för de andra är jag ute en dag någon helg så är de som Elin säger. Plus att då är hon själv med sin pappa någon timme innan hon somnar. Och jag tror knappast hon lider av de om hon sover? Och åker iväg på saker va de roligaste jag har hört:p Vore roligare om du kunde säga vem du är för då kan jag ju kanske komma på vilka uppfattningar du fått av mig. Antar iaf att du är en person som inte har barn. För de är oftast dom som anmärker på andra och inte har en aning om hur det är. Men jag tänker inte ens lägga ner tid och bry mig . vore bara kul att få veta vem du är men du verkar ju inte kunna stå för dina åsikter.


Pia

Emmas baby har det bra och det finns inget att klaga på, för att Emma är ute ibland betyder ju inte att hon är en dålig mamma som inte bry sig om sitt barn,man är ju två om att skaffa barn,och om Emma inte är hemma så klarar nog Sonny att ta hand om bäbben, så det så.



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

NAMN Spara info?

E-POST (publiceras ej)

URL

Kommentar: