SKRIVET: 2009-07-25, kl 12:00:24 | PUBLICERAT I: Allmänt

24:e Juli.

Hello, ska vi se här då vad vi gjorde igår =)
hmm, va hemma typ hela dagen om jag inte minns helt fel.
sov runt 17-19.
drog till Emma vid 20 eller nått.
åkte därifrån vid 22, mamma ringde och skulle ha hjälp med en sak.
sen upp till Maxi och handla, där va polisen med blåljus.
sen hem igen, käka glass och vänta på att klara skulle höra av sig.
och det gjorde hon tillslut, åkte och hämta henne.
och va med henne till ungefär halv 3.
sen blev det hem och sov.

Haha, fick höra igår att folk tyckte att jag inte gjorde nått annat än att åkte runt när jag hade volvon:p
Dom fick stå stilla för dom hade inte bensin, men jag kom ändå och åkte förbi flera ggr,
 bensin va inge problem för mig sa dom :) hahahah.

Nej nu ska jag duscha och göra mig iorning, får se om de blir karlstad sen.
Ikväll vet jag inte vad det blir faktiskt.


Emma

Leka med mig kanske?:D


Pia.L

Nej bensin var väll inga problem för dig, men för mig var det det:)


jenny

nej de är de inte:p haha jaja:p



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

NAMN Spara info?

E-POST (publiceras ej)

URL

Kommentar: