SKRIVET: 2009-07-12, kl 21:36:36 | PUBLICERAT I: Allmänt

12:e Juli.

aa söndag, rätt okej väder :)
har dock inte vart ute, haha.. har ju fan lega i sängen hela dagen & suttit vid datorn lite *lat*
men men, Mamma och jag var upp till donken förut.
sen ett varv på stan, sen hem:)
sitter här nu och försöker få ihop musik till en ny skiva i bilen :p
får la se om jag lyckas..



klockan är 00:54 tänkte lägga mig och sova strax, så jag inte sover bort hela dagen imorn :)
hehe, har suttit och kollar på Mia & klara nu ett tag, och smsa med Emma:)
längtar efter henne, vafan skulle du till Falkenberg och göra.. haha:)
haha, Emma tror du jag är taggad för 1augusti eller??
Härja är förnamnet för oss två då, du blir fan 18år :D:D
Sen när du får körkortet, så drar vi :) 
vi tar bilen och bara åker nånstans, bort från denna stad.
men vi laddar för 1 augusti, då blir de fest somfan för dej!
gasch, längtar redan ;D
men så jävla jätte länge är de ju inte.. :D

är det nån som är på för fest & fira emma ? :)


Nej nu ska jenny sova, godnatt!
Pusshej!



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

NAMN Spara info?

E-POST (publiceras ej)

URL

Kommentar: