SKRIVET: 2009-07-10, kl 12:45:17 | PUBLICERAT I: Allmänt

10:e Juli.

Idag är det fredag, vakna runt halv elva.
klev upp och satt på datorn & kolla på i taket lyser stjärnorna.
så himla bra!
den tog precis slut, så nu ska jag käka lite frulle =)

planer för helgen då
Ikväll ska jag jobba & efter det blir det Mastis med madde och käka tacobuffé.
efter det vet jag inte riktigt.

Imorn ska jag jobba också, sen på kvällen vet jag inte riktigt än.
men nått hittar jag att på skulle jag tro :)

Sen på söndag, tänkte janina dra med mig ut så jag får träffa lite nytt folk.
skulle förhoppningsvis få träffa hennes bästa killkompis.
Så det blir väll en tur över till karlstad då :)
vi får se vart allt slutar ;)

men nu skriver jag inte mer, min mage ropar på käk :)



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

NAMN Spara info?

E-POST (publiceras ej)

URL

Kommentar: