SKRIVET: 2009-08-24, kl 14:20:18 | PUBLICERAT I: Allmänt

24:e Augusti.

Hejsan, har inte skrivit här på någon dag nu.
ska se om jag kan få ihop några rader =)

Helgen har varit helt okej.
Fredags var jag bara hemma med Mamma=)
skönt, att få andas ut lite:p

Lördags, så va jag hemma på dagen sen ut på kvällen.
va själv en stund sen prata med andreas och lite folk.
Sen ringde sarah så jag va med henne till typ 3.
haha prata med polisen på asg;)
"kom igen nu Anna-Karin, nu kör vi"
haha Asgarv!
de va en mycket trevlig kväll, med mycket skratt!

Söndags, va jag hemma=)
laga ihop tacosoppa, gött!
sen blev de iväg och panta med Emma, sen jobba jag..
sen hände det inte mycket mer..

Måndag idag då, slapp dag:)
börja 09:55 - 11:00
sen hål timme till 13:00 och sluta 14:00
och idag har mina kusiner börja min klass, toppen :)
Nu kan jag känna mig trygg =)

blire resten av dagen då..?
hmm, bra fråga :o

men men.. !

PUSS



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

NAMN Spara info?

E-POST (publiceras ej)

URL

Kommentar: