SKRIVET: 2009-08-22, kl 16:54:50 | PUBLICERAT I: Allmänt

22:e Augusti.

Hejsan, gick upp tidigt idag :)
redan klockan tio, hoppa i kläderna och ner till apoteket och skulle köpa handsprit men de va slut ;o
så gick in på stjärnhallen och köpte bonaqua ist =)
sen hem, satt vid datorn lite.
sen åkte jag och tanka sen hem till Ida..
Vi byte ut min gamla bilklädsel till en ny, som de inte fastna massa hår i :p
sen åkte vi och hämta Hugo, sen till OK och tvätta bilen :)
sen hem till Ida en sväng och käka, sen till Coop och köpte glass.
sen blev det Tv:n, efter en stund åkte jag hem, prata med Emma lite vid statiol innan.

har precis kommit hem, vad med Angelica till Lidl..
Köpte morötter , och hon energidryck :p
men nu ska jag nog lägga mig och vila lite, sen blire duscha=)
finns på mobilen !


PUSS!


Pia.L

vilken fin desejnad blogg du har. stavninge htta jag på själv HA ha


Mia

Väldigt fin blogg=)

Allt bra idag?



kram Mia



PUBLICERAT: 2009-08-24, 01:06:13 | URL: http://ungmammamia.blogg.se/

KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

NAMN Spara info?

E-POST (publiceras ej)

URL

Kommentar: