SKRIVET: 2011-03-15, kl 01:26:53 | PUBLICERAT I: Allmänt

» underbar...

... Denna dag har varit underbar & kanon kul!
PUSS PÅ DET!

Duscha gjorde mig iordning, så vid kvart över 4a blev jag klar :)
skicka till Sofie och fråga om hon ville va sällskap åt mig för jag skulle tvätta bilen och handla :)
& det ville hon, så snällt så :D

Vi gled runt i solen med solglasögon, UNDERBART! ;)
Käka donken, va nära på och åka åt helvete :o
blinka på några.. haha! och skratta så vi grät :D

Kom hem vid 00:30, så satt mamma och kolla på familjen annorlunda så jag kolla på det också.
Men nu ska jag göra mig klar för sängen..

Imorgon ska jag träna, Kanon ! :D



sofie

wiiiiie, underbar dag!

så jävla kul har vi, inte mycket som behövs för att vi ska skratta och ha kul. :D <3



PUBLICERAT: 2011-03-15, 01:46:18 | URL: http://920819.devote.se

KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

NAMN Spara info?

E-POST (publiceras ej)

URL

Kommentar: