SKRIVET: 2011-03-19, kl 14:27:05 | PUBLICERAT I: Allmänt

» ....

Hellu.. Har varit riktigt dålig på att uppdatera..
Men tänkte försöka sammanfatta lite kort om veckan nu.. :)

Va med Sofie i måndags, vi gjorde väll inte direkt något speciellt.. :)
gled runt och skratta så vi fick kramp i magen.. haha ;)

tisdagen tillbringa jag också ihop med Sofie, vi drog förbi hos Ida & tog en cig med henne o jossan..
Var även iväg och träna, gick segt somfan eftersom det har varit krångel för mig att äta :(

Onsdag var det jobb för mig del, sen hem och bara tog det lugnt.. :)

Torsdag åkte mamma & jag över till Karlskoga och mamma bytte gips för det andra var förstort..
sen efter det blev det hemåt, och tog det lugnt.. :)

Fredag var jag bara hemma och tog det lugnt också.. kolla på Let's Dance :)
sen kolla vi även på det Allra bästa med Felix herngren :)

Lördag har precis varit nere i tvättstugan, ska iväg till jobbet om en stund också.. mycket jobb i veckan! det gillar vi :D

Hoppas jag mår bättre senare så jag kan träffa Sofie :)


sofie

Det hoppas jag med snuttan! ;*



PUBLICERAT: 2011-03-19, 14:51:51 | URL: http://920819.devote.se

KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

NAMN Spara info?

E-POST (publiceras ej)

URL

Kommentar: