SKRIVET: 2011-03-09, kl 11:58:28 | PUBLICERAT I: Allmänt

» dålig uppdatering..

Hej, var någon dag sen jag skrev här.. Men igår gjorde jag annat så tyckte jag kunde hoppa över bloggen.
dagen igår börja med att käka frukost och kolla på ett avsnitt av Familjen annorlunda, och sen en unge i minuten.
efter det så blev det att åka och träna, så idag har jag lite smått träningsvärk men jag överlever det :)

Efter träningen drog jag till & köpte ännu mera hårfärg..
Jag och Klara mixa ju lite med våra hår i Måndags, Vi slängde i blondering på båda två.. på mig blev det orangebrun eller något och på henne blev det ingenting.. sen slängde jag i en guldbrun men blev inte nöjd.. :o
så igår fick det bli kastanjebrun, så har jag även svart underhår nu.. & är korthårig..
Får väll se hur länge jag kommer ha detta ;)

Idag blir det en lugn dag.. ska tvätta & diska lite.
sen får vi se vad det blir.







KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

NAMN Spara info?

E-POST (publiceras ej)

URL

Kommentar: