SKRIVET: 2011-06-26, kl 12:25:46 | PUBLICERAT I: Allmänt

» Svara ärligt

SVARA ÄRLIGT
1. Tycker du om att plocka svamp - Nej..
2. Tycker du om godis - Om jag gör ;)
3. Hur många gånger i veckan äter du godis - olika, ibland lite för ofta.
4. Äter du oftast nyttig mat - Naej..
5. Är du stark - Beror väll på vilken situation ;>
6. Var någonstans på kroppen har du mest muskler - Bra fråga.. vet ej..
7. Tycker du att du själv är söt/snygg - Jag har mina dagar ;)
8. Du ger mycket komplimanger till andra - Iaf mina kompisar
9. Är du nöjd med ditt förnamn - Nae, men Mamma och Pappa är förmodligen.
10. Du tycker att du själv är smart - Kan väll hända, haha
11. Vad är det sämsta hos dig - latheten
12. Vad är det bästa hos dig - Att jag är mig själv hela tiden
13. Har du bra självförtroende - Allt för sällan, men jag jobbar på det
14. Hur många timmar om dagen sitter du vid datorn - För många
15. Du tycker om att vara med killar - Ja
16. Känner du dina grannar - Ena.
17. Vad har du för färg på dina underkläder - Rosa & svart
28. Använder du BH varje dag - Ja, förutom när jag sover
19. Svär du ofta - Ja..
20. Gillar du skolan - Nae, tyvärr..
21. Har du någon gång skolkat - Ja..
22. Spelar du något instrument - Naej..
23. Vilka sporter/aktiviteter har du gått i - Ridning
24. Har du några tatueringar - aa, och fler blire..
25. Har du några piercningar - läppen, tungan öronen
26. Hur många gånger tittar du dig i spegeln per dag - Sometimes :)
37. Tycker du om djur - Japp..



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

NAMN Spara info?

E-POST (publiceras ej)

URL

Kommentar: