SKRIVET: 2011-06-02, kl 08:14:46 | PUBLICERAT I: Allmänt

» Godmorgon

godmorgon :) klockan är just nu 08:06 och det är såkallat "långledigt" så frågan är ju vafan jag gör vaken.. :p
Vakna runt halv tre inatt då jag hade fått ett "argt" sms dock var det inte lilska mot mig men ändå.
Sen fick jag samtal så prata i telefon ungeför 1½ timme, sen dog mitt batteri och hans pengar tog slut. Jävla oflyt hela tiden :) Somna iallafall runt halv 5 eller något. och är vaken nu, hur går det ihop ?

Ska ta och krypa ner i sängen igen och kolla på andra avenyn sen ringer klockan 10:30 då är det dags att börja dagen med att tvätta åt Jimmy, men känns inte som att det gör något att tvätta idag verkar som det inte kommer bli något toppen väder iallafall :(

Men nu ska jag springa till sängen och krypa ner. Kan ju inte sitta här ju :)

Skriver mer under dagen. PUSS



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

NAMN Spara info?

E-POST (publiceras ej)

URL

Kommentar: