SKRIVET: 2011-06-10, kl 21:18:39 | PUBLICERAT I: Allmänt

» dålig uppdatering..

Jag har inte varit så duktig på att uppdatera.. Men just nu är ingenting på topp känns det som.
Känns som jag är närmare botten än toppen, men hoppas det vänder snart igen.

Iallafall, igår var Jag & Jossan över till karlskoga i några timmar.
Niklas var med oss också, snällt av honom! först hänga i ett garage några timmar sen ut och glida lite.
och efter en stund blev det ner till näset där de va lite fler folk, sen hämta vi upp Robert.
Vi kom hem vid ungefär 5 imorse och klev upp vid halv 9.. Hmm typ 3timmars sömn!
men la mig o sov från 10-12 sen 13-17, men lika trött är jag för det.

Blir tidigt i säng ikväll iallafall.


Ha det bäst!



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

NAMN Spara info?

E-POST (publiceras ej)

URL

Kommentar: