SKRIVET: 2011-06-20, kl 20:17:36 | PUBLICERAT I: Allmänt

» 2011-06-20

Halloj, Har varit dålig uppdatering i helgen.
men nu ska jag försöka komma ihåg vad som hänt.

I fredags var det studenten, va nere på stan med Josefin och kolla.
blev helt tårögd när jag såg hur fin Sophie var :) sen åkte vi några varv i bettan.
sen blev det att släppa av henne och åka hem till Jimmy.
satt och prata med han och Anders, sen blev det hem och sov någon timme.
Sen gjorde mig iordning för att dra ut i det "fina" vädret.

Stod och prata med Book, sen blev det att hämta upp Robert & Niklas.
Sen hämta upp Josefin vid 2 och så drog vi till karlskoga.
vettofan när vi kom hem.. :O



På lördag tog jag lite sovmorgon, åkte hem till Jimmy och städa hos honom.
sen hem och fixa mig oså inför balen, dom hade iallafall tur med vädret :)




Finaste paret på balen! :)

Sen blev det hem och fixa lite.
färga håret på mig & mamma också.
mamma blev blond igen, nice!
och jag blond lugg & rötthår.

Sen blev det att hämta upp Josefin, sen kom Niklas & Robert till stan så vi hängde med dom.
vet inte riktigt när jag kom i säng.

Och igår då.. Tvätta, tvätta & tvätta, sen drog jag en solning och sen hem till pappa och jimmy.
sen blev det hem till sängen. :)

Och idag, blev det sovmorgon igen :) skräll!
tagit det lugnt under dagen, vid 17 ungefär kom en brud och kolla på bilen och hon köpte den så glatt.. :)
liten tår i ögat, men men. får hoppas jag hittar nått bra snart igen :)


Nu väntar jag på att Jimmy ska höra av sig så han ska hämta mig.
sen blir det lugnt.








KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

NAMN Spara info?

E-POST (publiceras ej)

URL

Kommentar: