SKRIVET: 2011-06-16, kl 08:35:30 | PUBLICERAT I: Allmänt

» 2011-06-16

Torsdag idag, och idag börjar sommarlovet för oss här i Kristinehamn.
Känns nog skönt, jag har ju med sommarlov nu :) härligt!
Får hoppas jag lyckas få ihop lite extra pengar så jag & mamma kan dra utomlands :D VI MÅSTE !
Vad jag gör vaken nu det vet jag inte, men ska nog lägga mig en timme till.

Jag har bleve så gaaaaalet sugen på att tatuera mig så det är inte sant.. :p


Sådär har jag tänkt mig att det ska se ut.. Fint va ? :)


Så vill jag ha något liknande på sidan av magen.
men har inte kommit fram till hur den ska se ut eller så än.
men det är också galet snyggt!



ida

också tänkt göra mamma på hanleden



PUBLICERAT: 2011-06-16, 09:39:34 | URL: http://honidaaolofsson

KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

NAMN Spara info?

E-POST (publiceras ej)

URL

Kommentar: