SKRIVET: 2011-06-12, kl 20:20:44 | PUBLICERAT I: Allmänt

» 2011-06-12

Hello, då var det söndag igen.. satan va helgerna går fort.
Men det är väll snart helg igen, för veckorna går ju inte direkt sakta dom heller.

Igår va jag med Josefin snuttan, vi gled lite sen hämta vi upp Niklas så han va med oss.
sen blev det hämta lite mer folk, men släppte av dom på mastis.
så vi drog till skattkärr och hämta lite saker.. sen tillbaka till stan igen..
hämta upp folk, sen blev det lite som man inte hade tänkt sig men det är inget jag behöver ta här.

iallafall vid 5 åkte josefin och jag över till karlskoga och lämna av Niklas, sen till stan igen.
somna så himla gött när jag slog huvudet i kudden ;>

Idag har jag bara tagit det lugnt. Ringde Robert när jag vakna typ så prata med han, sen prata med josefin.
sen blev det fixa naglarna och håret. Nu ska min underbara familj äta mat :) ♥

Hörs !





' Saveu ♥ - Musiken, Fobin, Livet

totalllly random, men ha en fin dag :D



PUBLICERAT: 2011-06-15, 10:16:39 | URL: http://saveu.blogg.se/

KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

NAMN Spara info?

E-POST (publiceras ej)

URL

Kommentar: