SKRIVET: 2011-01-13, kl 21:03:21 | PUBLICERAT I: Allmänt

Favoriter / Hat



FAVORITERNA

Glass: Piggelin
Musik: 80/90-tal slår ju allt!
Färg: svart
Film: PASS
Språk: Spanska verkar coolt
Länder: Turkiet
Städer: New York vill jag se i verkligheten
Skolämne: inget alls..
Mat: Taco!
Sport: Gymnastik isf..
Såpa: Big Brother, Paradise Hotel
Tv Program: vet inte..
Efterrätt: Äppelpaj!
Band: Öööh typ Ebba grön.
Idol: Megan fox ;)
Klädesplagg: korsett, stuprörsjeans och kavaj och massa smycken ;)
Affär: Gina
Kex: mariekex :p
Chips: sourcreme
Läsk: sprite
Drink: Sex on the beach
Bil: oj, sicken fråga :P
Egenskap hos annan människa: Trevlig lättsinnad rolig.
Modell: Adriana Lima

Och nu saker jag verkligen hatar:

Språk: Norska, finska… (hatar är ett starkt ord, men jag tycker det låter väldigt, hm, roligt…)
Skolämne: Engelska UTAN TVEKAN
Mat: spenat!
Affär: Hatar inga affärer men jag har aldrig hittat något snyggt inne på MQ
Artist: Jag hatar ingen.
Tv Program: GossipGirl & våra bästa år osv..
Filmer: PASS
Egenskap hos annan människa: Jag tycker inte om falska människor, och folk som smörar när dom inte behöver!



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

NAMN Spara info?

E-POST (publiceras ej)

URL

Kommentar: