SKRIVET: 2011-01-23, kl 19:58:53 | PUBLICERAT I: Allmänt

» Stoppad av polisen ...

Haha, har ju inte skreve om när jag blev stoppad av polisen med blåljus igår (lördag)
Jag & Erica åkte runt lite på stan och snackade..
hon fråga mig hur många gånger jag hade bleve stannad osv..
Och jag dyng nöjd bara, jag har bara bleve stannad 1 gång och de va med jimmy's 745 ;)
sen kom jag på att jag blev stoppad på fastingen av mc polisen också.
Iallafall polisen hamnar bakom oss vid torggrillen, och dom tutar på mig och sätter på blåljus :p
Haha, Erica och jag fick oss ett litet skratt :D
Men det gick fint, dom sa bara att jag hade ett trasigt bakljus och att jag skulle blåsa & visa körkort så vare klart sen :p

HAHA!



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

NAMN Spara info?

E-POST (publiceras ej)

URL

Kommentar: