SKRIVET: 2011-01-21, kl 03:04:38 | PUBLICERAT I: Allmänt

» sömnlös natt!

Jahaja, ännu en sömnlös natt :/
är trött på skiten nu, visst att jag sov förut på dagen men vafan.
spelar ingen roll om jag sover på dagen eller inte jag kan aldrig sova på nätterna ändå.

Och imorgon måste jag ju upp i tid också.
Men mamma vaknar nog i tid så hon får väcka mig :)
Ska hämta Jimmy på jobbet klockan 14:00
sen vid 15:20 så är det dags för ****! :(
Det är bara att bita ihop.... Fyfan inget jag ser fram emot..
aja!

Nu får det bli sängen.. Hoppas huvudvärken har släppt imorgon också! ‹




Slänger in två nytagna bilder på sötis Kira ! :)


Ange

Hihi min gullis :D



PUBLICERAT: 2011-01-21, 09:04:17 | URL: http://honheterangelica.blogg.se/

KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

NAMN Spara info?

E-POST (publiceras ej)

URL

Kommentar: