SKRIVET: 2011-01-01, kl 23:26:24 | PUBLICERAT I: Allmänt

' » Mitt 2010 !

1. Gjorde du något i år som du aldrig gjort förut?
varit nykter hela året.

2. Höll du några av dina nyårslöften?
Hade inga nyårslöften

3. Blev någon/några av dina vänner föräldrar i år?
Ja

4. Dog någon som stod dig riktigt nära?
Ja

5. Vilka länder besökte du?
Turkiet

6. Är det något du saknar år 2010 som du vill ha år 2011?
Resa mera.

7. Vilket datum från år 2010 kommer du alltid att minnas?
6Januari

8. Vad var din största framgång 2010?
att jag tog tag i det jag behövde.

9. Största misstaget?
Slog en som jag inte borde slå

10. Har du varit sjuk eller skadat dig?
Ja.

11. Bästa köpet?
turkiet resan & styling till bilen, dock la jag inte ut ett öre :p

12. Vad spenderade du mest pengar på?
Kläder & skor

13. Gjorde någonting dig riktigt glad?
Ja, när inte svartsjuka va inne i bilden och starta bråk.

14. Vilka sånger kommer alltid att påminna dig om 2010?
Alan Jackson - remember when

15. Var du gladare eller ledsnare i år jämfört med tidigare år?
ledsnare

16. Vad önskar du att du gjort mer?
rest utomlands mer

17. Vad önskar du att du gjort mindre?
lyssna på skitsnack

18. Hur tillbringade du julen?
Med pappa & bror.

19. Blev du kär under 2010?

Verkligen!

20. Hur många one night stands?
Inga

21. Favoritprogram på TV?
Paradise hotel

22. Hatar du någon nu som du inte hatade i början av året?
No comments

23. Bästa boken du läste i år?
Ego women med carolina gynning

24. Största musikaliska upptäckten?
Inge jag kommer på nu.

25. Något du önskade dig och fick?
utomlands resa

26. Något du önskade dig men inte fick?
fler resor

27. Årets bästa film?
Vet ej

28. Vad gjorde du på din födelsedag 2010?
va hemma med niclas och mamma.

29. Finns det någonting som skulle gjort ditt år ännu bättre?
att thailand flytta hit.

30. Vad fick dig att må bra?
när min kärlek va go!

31. Vilken kändis var du mest sugen på?
Pass

32. Vem saknade du?
Pass

33. Den bästa nya människa du träffade?
Niklas berg



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

NAMN Spara info?

E-POST (publiceras ej)

URL

Kommentar: