SKRIVET: 2011-01-16, kl 20:03:06 | PUBLICERAT I: Allmänt

» Min helg ...

Fredag


Klockan var ställd på 12 så det var bara att kliva upp och göra sig iordning..
Mamma & Jag var iväg och kolla på lägenhet :D
HOPPAS!
sen åkte vi och handla lite, sen hem till Jimmy & Angelica och hälsa på.
Spela lite kinect också, fan så svårt men roligt :)
Men lite träning så fixar man nog de där galant ;)
sen blev det hem och greja lite.
på kvällen hämta jag upp Erica så vi åkte några varv på stan & snacka för det mesta.
kom hem vid 4 på morgonen.. :p


Lördag


Skulle ta mig sovmorgon men de gick inte så bra.
så drog iväg och sola med Klintan, :)
så blev det hem till Pappa som bjöd på jätte god mat.
sen iväg och jobba, så hängde Ida & Hasse med som sällskap.
sen blev det hem, sov en timme eller något sen ringde Hasse.. :p
Så de va bara och vänta på att hämta upp dom och köra dom på fest.
sen blev det hem och fixa sig och sen drog jag ut och va med Markus & Klintan. :)
kom hem vid halv 2, så däcka väll runt 2 eller något as gött! :p


Söndag


Vakna vid klockan 14 eller något.
upp & gjorde mig iordning, sen vänta på att Jimmy skulle bli klar.
medans han gjorde sig klar så ringde Robin.
sen åkte jimmy och jag och stor handla.
sen iväg och sola lite, känns som jag har börja blekna riktigt nu :o
men men jag får komma igång igen :D
sen hämta jag Hasse så vi åkte förbi donken så han fick mat i magen, sen blev det hem o käka.
fick ett sms av en gammal go vän som fråga om jag ville vara sällskap med o handla.
& självklart ställer jag upp :) så va med Simon och handla.
och nu sitter jag här, ska nog bleka mamma's utväxt sen men nu ska jag kolla på solsidan.




KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

NAMN Spara info?

E-POST (publiceras ej)

URL

Kommentar: