SKRIVET: 2011-01-18, kl 19:30:49 | PUBLICERAT I: Allmänt

ingen rubrik .

» Fyfan, vart ska man börja..?
Just nu finner jag fan inga ord.. :O
jag är totalt helt tom, att det kan ändras av sån liten grej.
och att man tar den som så stor..
Kan inte förstå att jag har gått på detta spel (?) eller va det nu är man ska kalla det..

Jag finner verkligen inga ord, jag är totalt tom!
Detta är fanimej sjukt, men detta ska fan inte trycka ner mig..
jag har varit på botten, och ditt vill jag aldrig mer igen. «


Ida

nej botten har du varit vid, och pga av det blev det fel just då.. fattar inte att man kan ge en nu chans när du inte är på botten, du mår ju bra idag eller ja kanske inte just nu men lixom hur tänker personen ? hm..


Magnus

Acceptera o gå vidare,låt ingen trampa på dig..! Inte så lätt som de låter alla gånger,men försök...


Klara

Skaka av dig det och gå vidare. Du är värd det bästa, kan jag så kan du!



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

NAMN Spara info?

E-POST (publiceras ej)

URL

Kommentar: