SKRIVET: 2011-01-27, kl 22:01:51 | PUBLICERAT I: Allmänt

» finns folk till ALLT...

.. & då menar jag verkligen till ALLT..
blir så jävla förbannad, sitter och pratar med en underbar människa just nu..
eller aa, smsar!
och jag för höra att det är en tjej som beter sig så jävla fittigt så det är inte klokt!
jag blir så jävla förbannad, fattar inte vad just denna tjej har för fel :o
att man kan ändra sig som person och bli såhär mot någon som stod henne rätt nära vad jag har förstått.
Men men, som jag säger till den här underbara människa så ska hon inte bli nedtryckt pga detta!
Fyfan för sånt folk!

och om du läser detta gumman så vill jag säga dig att jag finns för dig dag som natt! ♥

Nu har jag precis borsta tänderna och tagit ut linserna, så nu kryper jag ner i sängen.
Pyss & godnatt :) ‹




Anonym

Du är underbar gumman!

Vet ärligt inte vad jag skulle ha tagit mig till utan dig!

Är så fruktansvärt glad att vi fått kontakt så de anar du inte.

Blir så himla gla när jag läser de här, att de finns nån som bryr sig så mycket. Och jag finns alltid här för dig med, de vet du!

Du är bäst gumman ♥



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

NAMN Spara info?

E-POST (publiceras ej)

URL

Kommentar: