SKRIVET: 2011-01-06, kl 13:50:27 | PUBLICERAT I: Allmänt

13:45

Godeftermiddag!

Trött är bara förnamnet på vad jag är. haha!
Skulle lägga mig tidigt igår var det tänk.
Men Ida, Hasse, Jossan & Johan var ute så drog ut.
blev jag , ida & jossan i min bil.
och gissa om vi drog krycka, fan va kul det var :p

kom hem vid 3, halv 4 eller något :)
& vakna 10 av ett sms men somna om så gott så.
vakna väll vid 12 eller något och såg att mamma hade tjuvat bilen av mig.
så ringde till henne, då hade grannen käfta med henne & hota henne!
Så berätta hon att hon hade kört fast också, så bara lämnat bilen där fär hon inte kom loss.
söt hon är!

Så nu väntar jag på Jimmy & Angelica så vi ska åka o hjälpa mamma. :)
Sen får vi se vad det blir.
Solning står iallafall på mitt schema idag :D

Juste måste förbi hos pappa sen o hämta garantin på slutsteget.



Nu sticker jag. hejhej!







KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

NAMN Spara info?

E-POST (publiceras ej)

URL

Kommentar: