SKRIVET: 2011-02-03, kl 20:50:19 | PUBLICERAT I: Allmänt

» Underbara brud!



Måste dela med mig några ord om denna tjej!:)
vi har inte alls känt varandra länge, men känns som en evighet!
En fantastisk evighet..
Denna tjej är en så otroligt go människa..

Att vakna upp på morgonen och veta att du finns vid min sida gör mig stark! ♥
En sak vi båda har funderat över är hur man kan hitta någon som är så otroligt lik en annan person i sättet. Men det är ju självklart på ett positivt sätt!
Glöm inte att jag alltid kommer finnas vid din sida gumman.
du vet lika väl som jag att du klarar ALLT!

big love to you




Klintan

Åh vännen, du är helt underbar!

Gu vad glad jag blir. Och jag är så himla glad att jag fått chansen att lära känna dig, vet fan inte vart jag skulle tagit vägen utan dig i dagens läge!

Jag finns alltid här för dig, det får du aldrig någonsin glömma!

Du är som en syster för mig, du är så sjukt lik mig på alla sätt o vis, har aldrig någonsin varit med om de förut!

Vill aldrig någonsin förlora dig!

Big love to you to ♥



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

NAMN Spara info?

E-POST (publiceras ej)

URL

Kommentar: