SKRIVET: 2011-02-27, kl 12:59:05 | PUBLICERAT I: Allmänt

» godmorgon

Godmorgon, har ni sovit gott? Det har jag gjort, men har nog legat konstigt för jag har ont i ryggen..
Jag har precis käkat lite frukost med mamma :) gott!
Idag blir det en lugn dag, är så förbannad trött!! fundera på om jag ska gå och lägga mig igen ;)

Igår var jag bara hemma hela dagen och hela kvällen.
rätt skönt men jag blir ändå så rastlös :p
Mamma & jag kolla på melodifestivalen, Linda Bengtzing var helt okej tycker jag :)

sen vid klockan 1 tror jag, så kom vi på att vi skulle blondera mamma's hår & min lugg så vi körde igång ;)
blev riktigt bra, men lite gult! men hellre gult än att tappa luggen.. :o
tror mig jag har gjort det ;)

Nej, nu kom sötnosen in på msn!
hörs sen!



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

NAMN Spara info?

E-POST (publiceras ej)

URL

Kommentar: