SKRIVET: 2011-02-06, kl 13:10:07 | PUBLICERAT I: Allmänt

» godmorgon

Hej på er! tog mig lite sovmorgon idag..Kände att jag behövde det faktiskt..
Riktigt skönt var det vill jag lova, blev ju rätt sent igår..
Men vad gör det, de är ju helg :D

iallafall tänkte berätta lite om gårdagen, blev riktigt lugn faktiskt.
Var hemma med mamma och kolla på melodifestivalen.
Var väll inte någon direkt som jag verkligen fastna för..
& Danny är ju en flickfavorit så det va ju inte direkt oväntat att han gick vidare ;)
Iallafall efter det så kom Klara förbi så vi tog finbilen och åkte lite på stan sen satt vi bara och prata om allt som har hänt under den senate tiden.. Vi hade inte sets på 1½ vecka typ :o SKANDAL!
Körde hem klara vid halv 3 tror jag, sen kom Robin ut och prata med mig.
så kom hem vid halv 4 någongång, då blev det göra sig iordning för sängen..
somna såååå gott! :D

Och måste ju berätta för er att igår när jag hade varit uppe och väckt Jimmy.
Skulle jag gå ner för trappan och sliter mig somfan..
Men kände ingenting då, men senare när jag var ute..
har ont i hälen, och inte tal om vad jag har i ryggen.. FYFAN! :O
slog i ryggen uta bara fan kan jag lova, så just nu känns det som ryggen dödar mig ..
nog om det, :)


Skriver mer sen.
PUSSPUSS



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

NAMN Spara info?

E-POST (publiceras ej)

URL

Kommentar: