SKRIVET: 2011-02-10, kl 13:14:18 | PUBLICERAT I: Allmänt

» 13:05

Hejsan!
Idag är det redan Torsdag..
Igår var det sjukhusbesök, handling & matlagning som stod på schemat.
sen vid 18 ungefär så åkte jag och Ida ner till bäckhammar och hämta en katt som hon köpte..
så himla söt! :)
sen blev det hem till Ida, satt och snacka så kom hennes ena bror.
sen drog vi till donken vid 23, sen hem och käka kycklingbitar .. mums!
kom hem runt 2 tror jag, då blev det sängen.
Och imorse vakna jag klockan 7 så blev frukost så men sen sängen igen.
hade klockan på 11 men orka inte gå upp.. klockan 12 ringer det..
Det är mamma's väninas nummer, så jag svarar men det var mamma.
Hon hade ramlat och troligtvis bröte foten, så hon vänta på ambulans :(
så nu sitter jag här och väntar på att hon ska höra av sig vilket hon nyss gjorde men hennes batteri dog i mobilen. :(
Jimmy kommer hem efter 16, och då ska vi hämta min bil iaf.



Puss



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

NAMN Spara info?

E-POST (publiceras ej)

URL

Kommentar: