SKRIVET: 2010-09-25, kl 10:43:58 | PUBLICERAT I: Allmänt

2010-09-25

Godmorgon! :)
Det är fanimej kors i taket, det är lördag och jag gick upp halv tio ;)
Duktig tjej!

Nyss käkat frukost, nu väntar man på att det ska ge sig att regna så kan man åka fyrhjuling med Jimmy :D
Tänkte jag skulle ta och lägga mig och läsa "Kirre" annars kommer jag aldrig bli klar med den.
Vad gjorde man igår då? Skolan till typ 14, sen solning & handla, efter det blev det hem.
Var även iväg och jobba, och där fick jag se något jag inte ville se :O
En jävligt äcklig spindel, Fyfan!
Efter jobbet blev det hem och sova lite, så gött så!
Blev till att göra sig iordning, sen kom Nicke.
Drog och träffa Klara en sväng, sen även Ida & Hasse.
Vi skulle ha dragit på streetrece i karlstad med det blev inget för att det regna.
Så blev att dra hem till Nicke..


Idag blir det lugn dag/kväll..
blir solning iaf, det är ju bara ett måste ;)
blir promenad också, så får verkligen hoppas på bättre väder!
Får se vad kvällen bjuder på.. Måste iaf träffa min underbara Klara ♥




KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

NAMN Spara info?

E-POST (publiceras ej)

URL

Kommentar: