SKRIVET: 2010-09-20, kl 16:57:00 | PUBLICERAT I: Allmänt

2010-09-20

Hello!
Nu tänkte jag ta mig lite tid till och uppdatera lite..
Kan ju börja med Veckan i Turkiet..
Den var helt underbar, massa sol, bad & shopping!
Kan ta och slänga in lite bilder från den veckan..














Nu har ni någonting och vila ögonen på ;)

Min helg vart lugn, Kom hem på Lördag morgon vid 6 på morgonen så då blev det sängen,
sen lördagen blev mest vila för min del.. Sen åkte jag och handla o lite sånt..
Hämta upp klara sen hämta folk i ölme, och vidare mot stan..
Drog upp till donken men där gick det inte som jag ville, men hem kom vi iaf :)
Sen kom Nicke förbi och hämta upp mig & klara, så vi körde hem henne..
Så spendera jag kvällen/natten med han.
söndagen var lugn, åkte lite fyrhjuling :D Fan så kul!
blir till o greja klart med bilen oså och när jag är nöjd med den så blir det nog en fyhjuling :D

Nu ska jag dra, puss!


Johan

Göttegris!



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

NAMN Spara info?

E-POST (publiceras ej)

URL

Kommentar: