SKRIVET: 2010-09-10, kl 08:01:01 | PUBLICERAT I: Allmänt

2010-09-10


Godmorgon!
Idag är det dagen, dagen då vi drar iväg till värmen! :)
Så nu har jag nyss klätt mig oså ska snart ta mig lite frukost..
Sen blir det att packa ner det allra sista & kanske viktigaste.
Sen blir det att invänta Jimmy som ska köra upp oss till Stockholm.
gud va jag längtar! :D

Blir sol, bad & shoppa i en hel vecka..
& antagligen klackarna i taket också :)
Man lever bara en gång och den gången är nu! ;)

Det ska bli så himla underbart att komma bort från denna stad.
Så skönt att få slappna av och inte tänka på något.
Inte ha någon mobil med sig som plingar av sms,
ingen dator som gör en galen för den är så beroende framkallande.
Det kommer bli så skönt att bara kunna tänka på sig själv.

Det finns folk här hemma som jag verkligen kommer att sakna!
Dom vet exakt vilka dom är, så jag behöver inte nämna dom!





KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

NAMN Spara info?

E-POST (publiceras ej)

URL

Kommentar: