SKRIVET: 2010-09-07, kl 00:01:17 | PUBLICERAT I: Allmänt

2010-09-06

Hejsan!
Fick precis höra att jag bloggar dåligt,
så jag tänkte att jag slänger in ett litet inlägg nu innan jag tar sänga.

Har hunnit med rätt mycket idag..
Skolan först, sen träffa jag Nina & även Nicke :)
Efter det hämta jag upp Mamma så hon och jag åkte och gjorde ärenden.
Hann även med 20minuter solning som jag inte trodde att jag skulle.
Sen hem och duscha & käka sen blev det att tillbringa kvällen ute med Nicke & pojkar.
Blev till att åka mot nya ridskolan där dom skulle gasa. Sen upp till donken för käk, där va även Nina :) Sen blev det ner till stället där folket hänger, hah!
Har precis kommit hem nu så ska ta natten nu tänkte jag :)



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

NAMN Spara info?

E-POST (publiceras ej)

URL

Kommentar: