SKRIVET: 2010-11-21, kl 14:06:33 | PUBLICERAT I: Allmänt

Jag älskar att sola :)

Haha, Klara hade lagt in ett inlägg om att jag är så himla brun mot mina klasskamrater..
Men det kanske beror på att jag toksolar och skippar allt smink :)

Sola solarium. Börjat komma igång riktigt med det nu, vill inte bli av med mina linjer jag har kvar sen Rhodos. Blev bjuden på en 20 minutare av min vän Jenny idag också, how cute is that ? :)

Medans ni lägger på lager av vit, helteckande fondation i era rosiga ansikten har jag endast lite solpuder, lipsyl, mascara och bruna linser. Hur fräsht ?




Snodde en bild på jennys skolkort. Lite skillnad på henne och hennes klasskamrater? Så jävla snyggt!


Taget från Klara's blogg! :)



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

NAMN Spara info?

E-POST (publiceras ej)

URL

Kommentar: