SKRIVET: 2010-11-11, kl 23:52:29 | PUBLICERAT I: Allmänt

Godnatt!

Har nyss prata med Nicke i telefon..
& kolla precis klart på Kenza&Tyra show.
Nu ska jag krypa ner i sängen tänkte jag.
Är galet trött, och just nu är det svin varmt :S

Imorgon är det redan Fredag.
& jag tänker fan inte ha illamående mer, tänker inte ha ont i bröstet mer!
Jag ska fan inte ligga hemma i sängen och paja min rygg mer när det finns annat att göra.
Så imorgon blir det att ringa sjukhuset!! :(

Prata med en vän förut, som jag fått upp kontakten bra med igen efter saker o ting.
vi sa det, vafan gör vi ?! Klockan är halv 9 och vi pratar om att sova.
Hade man varit frisk och helt kry hade man varit ute eller gjort något.
Man hade varit ute med vänner, inte ens tänkt tanken på att sova så tidigt.
Och vad gjorde man innan halv 9 då, jo man hade precis vaknat för man hade vilat lite.
Nej fyfan detta funkar inte!



GODNATT!!



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

NAMN Spara info?

E-POST (publiceras ej)

URL

Kommentar: