SKRIVET: 2010-11-16, kl 07:33:42 | PUBLICERAT I: Allmänt

2010-11-16

Godmorgon, var ett tag sen jag skrev nu också.
förutom den söta bilden igår ;)
Va bort till Nina & Bengan igår med älsklingen och kolla på Ung & bortskämd.
Fan att Olga åkte ut.. :/
Sen blev det donken med Klara&Zerina, sen hem till älsklingen..
Tog några sladd varv med han för det va piss halt sen soova!

Precis ätiti frukost nu.
Ska snart göra mig klar för skolan..
Känns som det var evigheter sen jag var där, men vi har faktiskt haft lov en vecka :D
Så det blir att springa iväg till skolan och ha en lektion, sen "fixa" lite.
Får se när jag kommer hem igen..
Blir att sova lite då iallafall, är GALET trött!
sen blir det nog att åka till Örebro, efter det va med Nicke vilket han vill eller inte :)

Sova tidigt iallfall! :D



Det finns inga måsten i livet, det enda du måste är att dö!
Det kommer jag gå efter länge!



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

NAMN Spara info?

E-POST (publiceras ej)

URL

Kommentar: