SKRIVET: 2010-11-16, kl 22:41:01 | PUBLICERAT I: Allmänt

2010-11-16

Hello!

Idag blev det skolan, en lektion.
sen ner och skulle fixa detdär..
Men blev inte så, fick gå hem och ringa lite samtal men gick inte ändå..
Får hoppas på samtal imorgon.

Blev att sola med Nina, sen ut till besiktningen med hästkärran..
Upp till donken och käka, Markus & Bengan kom också.
sen blev det till coop, hem och färga håret på oss båda :)

Sen hämta bengan oss, så blev det oboy drickning.
sen hem till bengan tände ljus och käka chips.. :)

Sen kom min finaste♥ han och bengan spela tvspel.
Nina somna i soffan och jag på Nickes arm :p

Precis kommit hem, fick skjuts av min älskling! :)



Lite bilder från idag ;)



Låna Nina's gosiga tofflor, som jag även fick med mig hem :)




Ny blonderat vare ;)



En lite bild på Hilda's hamster Oliver(?) :)



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

NAMN Spara info?

E-POST (publiceras ej)

URL

Kommentar: