SKRIVET: 2010-11-06, kl 13:18:56 | PUBLICERAT I: Allmänt

2010-11-06

Godmorgon / Godmiddag!
Har precis satt mig här, är skit trött :o
Ska nog äta lite sen lägga mig igen en stund.

Idag är det 6:e November, allting har gått sjukt fort..
Redan 2år :O
allting gick så himla fort för stunden också..
Mitt i natten och jag blev sugen på godis.
Mamma var på och följde med till statiol, jag körde.
det var minus ute och frost på gatan så vi prov bromsa och det var lugnt.
väl framme och köpte godis, sen åkte vi hemåt.. trodde vi!
vi åkte, jag stanna för höger regeln och sen rullar på det var halt och jag tappa kontrollen..
tvärnitar och rattar som en galning, sen small det!

Helt sjukt va fort tiden går.



Fredag igår, gjorde inte mycket.
kolla idol, sen blev jag rastlös och sminka mig lite.
haha, var flera år sen sist kändes det som.. :p
sen blev det ut med Klara, prata av oss lite båda två.
sen hem och sova, har vakna tusen gånger inatt men vet inte varför :(

Idag blir det lugnt, ska nog vila strax som sagt.
sen sola? Får se om Jimmy & jag åker över till Karlstad sen.

skriver mer sen



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

NAMN Spara info?

E-POST (publiceras ej)

URL

Kommentar: