SKRIVET: 2010-11-30, kl 15:36:12 | PUBLICERAT I: Allmänt

- Tisdag

30 November

Hejsan! Var någon dag sen som jag skrev nu..
Så tänkte jag kunde skriva lite :)
Igår var det måndag, igen!
Jag och Niklas hade 2månader ♥
& allting är underbart! :)

Idag har jag inte gjort mycket.
suttit vid datorn, pratat i telefon & kollat efter julklapp till min älskling :)
Imorgon måste jag ringa ännu 2 samtal, och jag måste.
Sen får vi se vad jag får för svar oså besvarat från dom!
*Nervös, iallafall för ett av dom*

Nu sitter jag och lyssnar musik & läser bloggar. love it!
Måste springa ut efter posten och se om det finns något roligt :)
Sen blir det duschen, önska att vi hade ett badkar just nu!

& förstår fan inte när dom ska fixa värmen i detta j*vla hus?!
det är endast 15 grader här inne, man fryser ihjäl!
Och Mamma ringer hyresvärden och säger att det är svin kallt.
Vad får hon för svar, -" Det kanske är kallt inne för att det är såpass kallt ute"
Ja men för i helvete är det vinter och 10minus ute vill man väll förfan ha mer än 15 grader inne!!??

/ J


Lizy

Åh vad underbart med 2 månader!:)



PUBLICERAT: 2010-11-30, 16:26:44 | URL: http://thelizy.blogg.se/
fini

sv: jaa visst är den, är rätt sugen.. :P



PUBLICERAT: 2010-11-30, 17:26:23 | URL: http://fini.blogg.se/

KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

NAMN Spara info?

E-POST (publiceras ej)

URL

Kommentar: