SKRIVET: 2010-05-02, kl 23:13:07 | PUBLICERAT I: Allmänt

Sängen, datorn & tv:n!

Hej på er!
Tänkte skriva en rad för er!

Vad har jag gjort idag ?
Niclas och jag låg i sängen och busa till 15 ungefär.
Sen åkte vi till OK sen blev det hem och duscha oså.
Sen kom Ida förbi så vi tog oss en promenad.
Och prata lite, sen hämta vi bilen för de blev kallt :(

Åkte något varv, sen blev det hem.
Mamma & jag åkte till Maxi och handla.
sen blev det att äta lite och nu ligger jag i sängen.
har sovmorgon imorgon.. SKÖNT!
Haha, jag har fan inte träffa min klass på 4veckor nu.
Men vafan kommer inte märkas någon skillad, har ju knappt kontakt med dom ändå!

Men men, nu ska jag kolla lite tv.
Sen sova, natti natti alla underbara!




Josefine Ekberg

Nehe okej, men den var grym i alla fall :)



PUBLICERAT: 2010-05-02, 23:25:29 | URL: http://ekberg.webblogg.se/

KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

NAMN Spara info?

E-POST (publiceras ej)

URL

Kommentar: