SKRIVET: 2010-05-26, kl 18:54:20 | PUBLICERAT I: Allmänt

Onsdag.

Hejsan! Idag blev det att kliva upp ur sängen vid 7 nångång.
Upp & käka frukost och fixa mig, tog även lite tid till datorn.
Och vad hände inte då ?!?! Jo, jag välte ut mjölk glasset på datorn.. FAN!
Men det gick bra, satt med papper mellan varje tangent :)

Sen blev det iväg till skolan, hade Svenska.
Sen skulle dom ha matte och jag hål timme.
men de blev varken matte eller hål timme, jag gick och gjorde ett prov :) *duktig*
Efter det var det lunch, sen skulle vi haft engelska. Men nejdå, vi fick jobba med vad vi ville...
Så gick vi bort till lärarn som vi skulle ha lektionen efter, så vi fick sluta tidiagre..
Så träffa jag Niclas innan jag drog hem och han drog till Böppa.. :p
blev hem och sov typ 1 ½ timme :D skönt! Sen upp och plugga plugga & åter plugga.
Käka lite mat, sen drog iväg och jobba. Så nu har jag precis kommit hem.
Ska ta en frukt nu sen fortsätta med mitt pluggande.

Får se när Niclas kommer till stan sen så jag kan pussa på han :) hehe!

Nu ska jag kila, Kram!




Angelica

Fin bild =)



PUBLICERAT: 2010-05-26, 21:13:28 | URL: http://honheterangelica.blogg.se/

KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

NAMN Spara info?

E-POST (publiceras ej)

URL

Kommentar: