SKRIVET: 2010-05-29, kl 11:20:04 | PUBLICERAT I: Allmänt

Lördag

Godmorgon!!
Har alla sovit gott inatt ? :)
Det har jag riktigt gött, så skönt att jag kom i säng så tidigt igår.
har sovit ungefär tio timmar inatt, skönt.

Igår var det en härlig dag.
Sluta skolan klockan halv elva ungefär.
Emma kom och hämta mig vid halv tolv, så åkte vi och hämta en tång sen hämta vi även Elicia.
Sen blev det hem till Emma och satt i löshår och jag lyckades :)
När Elicia hade vakna så gav vi henne mat sen åkte till Karlstad.
Efter det blev det att fixa en sak, *hemlighet*

Sen drog jag hem en snabbis, tog bilen och åkte o handla.
sen hem och käka Pannkakor :D
blev en lugn och tidig kväll, drog även i blondering i luggen.
NICE :D

Idag, blir det nog sola lite & även köpa morsdags present :)
Sen ikväll blir det utgång. Öltält eller vad ? :)



Nu blir det dusch !


Maddis´

Öl tält gillas ^^



PUBLICERAT: 2010-05-29, 17:44:41 | URL: http://maddelutti.blogg.se/
milia ♥

söt heade r:)



PUBLICERAT: 2010-05-30, 15:42:01 | URL: http://miliahs.blogg.se/

KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

NAMN Spara info?

E-POST (publiceras ej)

URL

Kommentar: