SKRIVET: 2010-05-08, kl 12:59:07 | PUBLICERAT I: Allmänt

Lördag!

Hejsan!
Idag är det lördag, men ändå är jag vaken så tidigt :o
usch, ska lägga mig igen. har sån mensverk :(

Annars blir det lugnt idag, ska slänga på mina nya fälgar senare och sen byta bromsbackar.
Får se vad det blir ikväll, antagligen lugnt eftersom jag har så ont i magen.

Igår gjorde jag inte mycket. Sluta skolan vid 14, så åkte jag ner i sola.
Sen hem och duscha oså. Sen åt mat så kom Niclas förbi med min bil.
Så fin den blev efter att han polaera den och satte på en bård :)



Sen hämta jag upp Ida och va med henne kanske en timme, sen drog hon till Karlstad ist.
så jag va med min älskling hela kvällen, underbart!
Var över till Karlstad och hämta folk också.
Kom hem runt halv 3, då somna man gott!


PUSS



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

NAMN Spara info?

E-POST (publiceras ej)

URL

Kommentar: